Indbydelse Tirsdagssejladser 2020

Vi er nu klar til årets sejladser, og vi glæder os til en masse gode timer på vandet sammen.

Både Kap og tursejlere er velkomne, jo flere jo bedre for os alle.

Tilmeld jer allerede nu, selvom båden måske ikke helt er klar endnu.       TILMELD HER:

På baggrund af den nuværende situation med corona, er opstart af sejladserne indtil videre udsat til tirsdag den. 19. maj. med skippermøde kl. 17.45

– Vi mødes alle hver gang kl. 17.45 på terrassen til skippermøde.

Vi starter på banen kl. 19.00, hvor tursejlerne starter sammen med bådene som sejler kapsejlads efter DH mål.

Efter endt sejlads er “køkkenholdet” klar med smørrebrød i klubben, hvor der også vil blive plads til spørgsmål og evaluering af dagens sejlads.

HUSK !   Som noget nyt så skal hver båd senest tirsdag kl. 15.00 bestille smørrebrød på en SMS til: Ole Sørensen tlf. 23 71 21 31. (Oplys bådnavn og antal stk. smørrebrød).

Dette er for at køkkenholdet ikke unødigt smører alt for meget mad og ligeledes at der altid er mad dem som ønsker dette.

Der vil hver tirsdag være præmie for aftenens bedste foto blandt de både der er med på vandet, og samtidig er til stede i klubben efter sejladsen.

Sejlads serien sejles på følgende datoer:
Hver tirsdag i perioden: 12. maj til 30. juni. (Undtagen 23. juni Skt. Hans). Og hver tirsdag i perioden: 4. august til 22. september. – Første varselsignal kl.: 18.55.

Den 1-8-15. og 22. september startes fra molen. – Første varselsignal kl.: 17:55 (Distancebane).

Tilmeldingsgebyr: (hel sæson) 500 kr. TILMELD Her

Vi glæder os til en god sæson på vandet i Bogense.

Med sejler hilsen

Ulrik Meyer