Velkommen til SUP-klubben!

Er du allerede medlem eller bare interesseret i hvad vi foretager os her i afdelingen, så kan du følge med på denne side. I vores galleri lægger vi billeder op fra vores udflugter og hyggelige aftener på havnen.

Vil du gerne prøve stand up paddle? Der er altid plads til nye medlemmer i vores afdeling!

Vi mødes onsdag og/eller torsdag fra omkring 17.30 alt efter vejrudsigt og deltagerantal i Bogense Sejlklubs klubhus, hvorfra vi padler ud på vandet, får en frisk dukkert, hyggesnakker og drikker en sodavand fra klubbens automat. Alle kan lære at padle, og det er ikke svært! Kig gerne blot forbi – eller ring eller skriv i forvejen for at høre, om vi er der den konkrete dag.

Sommeren er lige om hjørnet! Vi ses i klubhuset!

Yderligere info kontakt: Jens Erik Steenfeldt  Tlf. 22394776  Mail: jes@dsadvokater.dk

De bedste hilsner

Bogense Sejlklubs SUP-afdeling

Stand up paddleStand up paddleStand up paddle