Denne begivenhed er allerede afholdt.

Bogense Sejlklub har siden 1990 stået for afvikling af kapsejladsen Fyn Cup, som er et arrangement der gennem tiden har genereret gode indtægter til klubben, men som også kræver en masse frivillige hjælpere.

Mange har trofast været med lige siden 1990, og hvert år glædet sig og set frem til at mødes til nogle hyggelige dage som hjælpere under stævnet.

Mange af klubbens hjælpere har som sagt været med i over 30 år, hvilket også betyder at en del efterhånden nærmer sig eller har rundet de 70 år.

En følge af dette er, at vi løbende har behov for at få suppleret vores team med nogle nye hjælpere.

Palby Fyn Cup udvalget indkalder i den anledning klubbens medlemmer til et Infomøde i Klubhuset:    Tirsdag den 15. marts kl. 19.00

Hvis du/I uforpligtigende har lyst til at høre om hvilke opgaver der skal løses under stævnet, og måske fremover evt. kunne tænke jer at give en hjælpende hånd med under Palby Fyn Cup, så mød op i klubhuset denne aften, hvor klubbens vil være vært ved øl, vand og kaffe.

Tilmelding er ikke nødvendig,

men giv gerne en melding på bs@bogense-sejlklub.dk

Hvis du/I:

• Allerede nu regner med at komme.
  • Gerne vil hjælpe, men ikke har mulighed for at deltage denne aften.

Med sejler hilsen

Palby Fyn Cup udvalget

Share This Story, Choose Your Platform!