BS_INFO_NYTÅRSKUR

Kære medlemmer

Som tidligere nævnt så mødes vi til den årlige Nytårkur i klubhuset lørdag den 6. januar.

Vi mødes kl. 10.00  og starter med et glas bobler/kransekage inden opstart af “underholdning”.

Efter underholdningen serveres der suppe og tarteletter.

Arrangementet forventes afsluttet omkring kl. 14.00

TILMELDING HER:

(OBS ! begrænset antal deltagere, og sidste frist for tilmelding 31/12 kl. 14.00)

Jeg på vegne af bestyrelsen

Ønskes alle klubbens medlemmer en Glædelig JUL samt et RIGTIG GODT NYTÅR

December 2024:

BS_INFO_NYHEDSBREV BRISEN

Kære medlemmer

Efter underholdningen serveres der suppe og tarteletter.

Arrangementet forventes afsluttet omkring kl. 14.00

TILMELDING HER:

Jeg på vegne af bestyrelsen

Ønskes alle klubbens medlemmer en Glædelig JUL samt et RIGTIG GODT NYTÅR

Formand

Til orientering så er der en ny opdateret udgave af nyhedsbrevet Brisen med beretningerne fra Generalforsamlingen.

September 2022:

BS_Info_Bestyrelsen mangler din hjælp

Kære medlemmer

En klub som Bogense Sejlklub drives på baggrund af en frivillig indsats fra vores medlemmer i såvel bestyrelse som udvalg.

Vi kan glæde os over vi i dag har en aktiv klub med en særdeles god økonomi og en årlig drift der hænger fornuftigt sammen.

I bestyrelsen er vi efterhånden nogle stykker der har været med i mange år, hvor vi har haft en masse positive oplevelser som frivillig i klubben, men efterhånden skal vi begynde at kigge lidt fremover og prøve at få aktiveret nogle nye og yngre kræfter, som kan løfte opgaven videre.

Da vores mangeårige kasserer har solgt sin båd og ikke mere er aktiv i klubben, så har Inga Skælbæk oplyst at hun gerne vil stoppe i bestyrelsen og give stafetten videre til en ny som vil løfte denne opgave.

Bestyrelsen håber der findes en blandt vores medlemmer, som vil være med til at løse denne opgave og indtræde i bestyrelsen til november. (Inga har lovet at hjælpe og introducere en ny i en overgangsperiode)

Hvis du/I kender nogen som kunne tænkes at have lyst til opgaven så kontakt  venligst Inga Skælbæk eller undertegnede.

Tlf. 40162372

Juni 2022:

Info vedr. klubbens aktiviteter:

Marts 2022:

Til klubbens medlemmer

Så nærmer vi os tiden hvor klubbens stander skal sættes, og aktiviterne igen begynder på vandet.

Standerhejsning:                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Klubbens medlemmer mødes til standerhejsning lørdag den 23. april kl. 12.00.                                                                                                                                                                                                           Inden standeren sættes vil der fra 11.00 være live musik på kajen, hvor klubben efterfølgende vil være vært ved sandwich, øl og vand.

Der vil også være opsat borde med mulighed for grej salg/bytte.

Se info/program standerhejsning:

Fredagsbar:

For at skabe lidt hygge og socialt samvær blandt klubbens medlemmer, så har bestyrelsen besluttet at der gennem sæsonen forventes at blive afviklet fredagsbar nogle gange, som første gang bliver fredag den 6. maj kl. 16 – 20.

Kontoret vil samtidig være åbent for henvendelser.

Se/info fredagsbar:

Tur/aktiviteter

Som tidligere beskrevet så mangler klubben nogle medlemmer der evt. kunne tænke sig at stå for at arrangere klubture, foredrag eller andre aktiviteter i klubben.

Hvis ikke der melder sig nogen som vil arbejde med dette område i lighed med de øvrige “frivillige kræfter” i klubbens andre udvalg, så vil der nok fremover blive begrænset aktivitet på denne front. – Er man interesseret i opgaven så kontakt bestyrelsen. – Klubben bliver ikke bedre end medlemmerne selv gør den til.

Vi ser frem til en god sæson og håber at se mange af jer til de kommende arrangementer.

Januar 2022:

Kære medlemmer

Klubben er nu kommet fornuftigt gennem 2021, som trods Coronaen`s hærgen blev en sæson hvor de fleste af klubbens ugentlige aktiviteter blev afviklet på en god måde.

Vi måtte desværre igen aflyse Palby Fyn Cup og andre større sociale arrangementer i klubben.

Bestyrelsen arbejder p.t. på at planlægge nogle klubaftener/sociale arrangementer for klubbens medlemmer, som forhåbentlig vil kunne løbe af stabelen i første del af 2022, og ligeledes hvilke aktiviteter der skal være ved klubbens standerhejsning – lørdag den 23. april 2022  – (sæt X i kalenderen).

Vi ønsker klubbens medlemmer og familier Godt Nytår og glæder os til en god sæson i 2022.

P.b.v.